ادم هی با خودش میگه خب که چی؟ تویی که الان جوونی و هی روزبهروز داری بیانگیزهتر میشی، تویی که قرار بوده الان شکلِ ارزوهات باشی ولی نیستی، تویی که اشرف مخلوقاتی و هی روزبهروز زوال خودتو میبینی و ن گاه نوشت های من...
هرکدوممون توی یهمرحلهای از زندگی تصمیمای سختی میگیریم، یکی تصمیم میگیره با همه جونش عاشق شه، یکی میخواد تا ابد تنها باشه، یکی میخواد تا میتونه زندگی کنه یکیام میخواد بعد از یهعالمه خستهشدن بمیره گاه نوشت های من...